Pozvánka: 75 rokov horolezectva v Trnave

Trnavské horolezectvo je už v pokročilom dôchodkovom veku. Je to už 75 rokov od kedy bol založený prvý horolezecký oddiel v Trnave. Pri tejto príležitosti HK Skoba Trnava usporiada výročný zraz, ktorý sa uskutoční v dňoch 8. – 10. 10 na Výtoku – Chata Dolina, v lesoch nad obcou Chtelnica, v blízkosti lezeckej oblasti Dobrá Voda.

Spolu s touto akciou bude prebiehať slávnostné otvorenie „vynovenej“ lezeckej oblasti Dobrá Voda.

Predbežného sprievodcu si  môžte stiahnuť tu: Dobrá voda (.pdf)

Praktické info:

Prístup:  V obci Chtelnica odbočíme z hlavnej cesty číslo 502 na námestí ku kostolu, prejdeme okolo kostola, po cca 500m na väčšej križovatke doprava popri malom kostolíku, dole okolo pohostinstva a za mostom, na križovatke doľava. Po asfaltovej ceste do doliny, ktorou sa dostaneme okolo vodnej nádrže Chtelnica na Výtok. Okolo nádrže treba prejsť z ľavej strany (Dobré je sledovať staré značenie na rekreačné stredisko Mier). Po necelých dvoch kilometroch prejdeme okolo Zámočku a malého rybníka – Výtok, ten obídeme z pravej strany a po 300m sa nachádza za dreveným plotom areál chaty Dolina.

Chtelnica, kostol – Výtok, chata Dolina – 7 km

Ubytovanie má obmedzenú kapacitu, ale bude sa dať spať v stanoch, na lúke pri chate.

Online mapa oblasti: TU

mapa

Ďakujeme za podporu

Horolezecký sprievodca

Náhodné galérie

p3038792 img_2850 dsc0094 dsc_0706 2 IMG_4456 IMG_4985 IMG_20230225_115605_resized_20230713_103753013